Trol z farmy.
Nie chciałem tego pisać bo nie wiem czy nie zaśmiecam tym tekstem SN wszak są tu dużo ciekawsze artykuły ,ale muszę to napisać.
Pan Ewaryst już kiedyś mnie zablokował u siebie nawet nie pamiętam dlaczego. Machnąłem na to ręką ,ale dziś już machnąć nie mogę.
X (Twitter) to jedyne medium społecznościowe do którego zaglądam. Kilka dni temu algorytmy wyświetliły mi (ku mojemu zdziweniu) post Pana Ewarysta, nie wiedziałem, że tam ma konto. Post dotyczył wysyłanego z Polski na Ukrainę gazu. Wnioski Pana Ewarysta zawarte w tym poście wydawały mi się chybione i już miałem znów machnąć ręką, ale zobaczyłem , że Jego post ma 180 wpisów podanych dalej, prawie 360 polubień i ponad 8tys. wyświetleń. Więc sprawdziłem rewelacje w nim zawarte.
Pan Ewaryst na podstawie jakiegoś artykułu w internecie (nie wiem jakiego bo nie ma źródła):
Wyciągnął takie wnioski:
Czym trafił na podatny grunt i chyba niespecjalnie sporej ilości komentujących (przynajmniej ja nie znalazlem takiego) nie zastanowił się jak to możliwe, że Polska wyeksportowała na Ukrainę więcej gazu niż zużywa rocznie. przecież to logiczne ,że bez poważnej rozbudowy infrastruktury to by było niemożliwe. Prawda jest taka ,że w 2025r. wyeksportowaliśmy Na Ukrainę nie ok. 23mld m3 a ok. 2mld m3 gazu. Czyli nie 100% a 10% naszego rocznego zużycia. Na zwrócenie uwagi Panu Ewarystowi (fakt może za mało bezpośrednio ,ale chciałem, żeby Pan sam sobie sprawdzil) zostałem natychmiast zbanowany i uznany trolem z farmy).
Miałem o tym nie pisać bo co to Państwa interesuje ,ale po dzisiejszym artykule Pana Ewarysta nie wytrzymałem :)
Pan Ewaryst napisał, że Pan prezydent Nawrocki nie złożył wieńca w Ponarach bo mu nie wolno, tak jak innym prezydentom oprócz marszałka Komorowskiego.
Pan Pirks zauważyłem w komentarzu ,że Pan prezydent Nawrocki w zeszłym wysłał list na uroczystości, ale wg. Niego to za mało.
Pan prezydent Nawrocki jeszcze jako prezes IPN byl w Ponarach w styczniu 2 lata temu i składał kwiaty pod pomnikiem w miejscu pamięci:
Byl tam z autorką książki o zbrodni w Ponarach Panią Moniką Tomkiewicz ,która wzięła tam że sobą drugie wydanie swojej książki.
a oprócz czerwonych zniczy z naszym orłem są też znicze z godłem IPN:
Pani Tomkiewicz trzyma drugie wydanie swojej książki w której, dzięki Jej ciezkiej pracy, znalazły się 53 nowe nazwiska pomordowanych Polaków. Rok wcześniej prezes Nawrocki podpisal z litewskim Centrum Badania Ludobójstwa i Ruchu Oporu Mieszkańców Litwy, “porozumienie o współpracy w zakresie poszukiwań miejsc spoczynku ofiar totalitaryzmów. Otworzyło to obu instytucjom możliwość wspólnych działań w takich obszarach jak prace archeologiczne i ekshumacyjne, poszukiwania krewnych mieszkających na terytorium państw obu stron, identyfikacja genetyczna ofiar, kwerendy archiwalne i badania historyczne w zakresie poszukiwań i identyfikacji.”
Dlaczego odnajdywanie nazwiska pomordowanych Polaków nie jest łatwe? Proszę przeczytać wywiad z Panią Tomkiewicz albo książkę. Ja wywiad czytałem,książki nie, ale pewnie o tym w niej pisze.
No tak, ale Pan Nawrocki złożył kwiaty jako prezes IPN a nie jako prezydent (chco wysłał list) czyli mu nie wolno tak jak poprzednim prezydentom, np. temu “centusiowi” Dudzie (jak go nazywa Pan Ewarsyt):
Moim zamierzeniem nie jest rozpoczęcie dyskusji w komentarzach tylko zwrócenie Państwa uwagi na to ,że Pan Ewaryst czasem się myli i nie pozwala zwrócić mu na tą pomyłkę uwagi.
Z mojej strony przepraszam za zawracanie Państwu głowy. Więcej nie będę.
Zdjęcia pochodzą z:
https://www.gov.pl/web/litwa/spotkanie-ze-spolecznoscia-polska-na-litwie
tagi:
|
|
Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 12:38 |
Komentarze:
|
|
Zyszko @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 13:19 |
Dzięki za ten wpis. Ewaryst sam jest trolem, tyle że z tzw. wolnego wybiegu. Widać to po doborze tematów. Poza ogrodzony teren wyjść mu nie wolno.
|
|
Wolfram @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 14:09 |
W żartobliwym podręczniku do zarządzania napisano, iż złośliwi twierdzą, że marketingowcy gwałcą klientów. Marketingowcy ponoć odpowiadają, że to nieprawda, oni tylko trzymają, by nie uciekli - a gwałcą sprzedawcy.
Od dawna było wiadomo, iż budowa Nord Stream była właśnie po to by Ukrainę i Polskę można było szantażować odcięciem gazu - a markeringowcom może się mylić zużycie dobowe w milionach m3 ze zużyciem rocznym w mld m3. Liczby podobne - kto by tam wnikał.
Na szczęście w Warszawie oprócz specjalistów i ekspertów są jeszcze prymitywy ze wsi, co uważają, że gaz to trzeba mieć i najlepiej swój i zrobili parę rur i gazoport - bo jakbyśmy słuchali kolegów (czy też potencjalnych kolegów) Ewarysta czy jego bliższych lub dalszych sąsiadów - to nie byłoby wesoło.
Znajoma Ukrainka, lat 50, mieszka w Polsce od lat kilku, część rodziny też - i ona mi w czasie wyborów mówi iż to, co mówią/piszą o prezydencie Nawrockim (wtedy dopiero przyszłym) to podobno prawda. Chodziło o to, co oponenci wymyślili i mówili o kandydacie na prezydenta.
Powiedziałem to nieopatrznie mojemu kotu - i zaczęło się.
Kot obudził się o 2 w nocy, miauczał i miał łzy w oczach. Pyta - skąd ta Ukrainka to może wiedzieć? Przecież nie zna pana Nawrockiego, nie ma kontaktu z jego środowiskiem - ani obecnym, ani dawnym - mało, o ile cokolwiek czyta po polsku, chociaż mówi nienajgorzej - to skąd to wie?
Musiałem kotu tłumaczyć, iż pewnie to przeczytała w Internetach, chciał, żebym mu opowiadał o Leninie (chyba 10 raz), musiałem dokładnie wyjaśniać kto to są pożyteczni idioci itd. Po kilku godzinach się uspokoił.
Dzisiaj znowu czwarta rano - chyba widział ten wpis Ewarysta - i pyta mnie - czy nie sądzę, że ci, co dają lajki to mogą być ci sami, co napisali tej Ukraince, że Nawrocki to zbój.
|
|
Wolfram @Zyszko 31 stycznia 2026 13:19 |
| 31 stycznia 2026 14:17 |
Dzięki za ten wpis.
Przyłaczam się do podziękowań.
Ewaryst, jako fachowiec z branży, wie jak działają internety - wystarczy splunąć w odpowiedni sposób i wiatr to niesie. Potem ktoś musi się napracować, by posprzątać.
Na marginesie - jestem ciekaw skąd zasysa te szumowiny - bo wystarczy chwilę poklepać w klawisze, by stwierdzić, iż to bełkot.
|
orjan @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 14:23 |
Klucz trollingu jest:
Cum ira sine studio.
|
BTWSelena @Wolfram 31 stycznia 2026 14:17 |
| 31 stycznia 2026 14:32 |
W komentarzu @Zyszko jest odpowiedź: "Poza ogrodzony teren wyjść mu nie wolno." Dodatkowo pan Ewaryst mając piękną kartę życiorysu -uważa ,że ratuje Polską Rację Stanu od skrzywdzonego patriotyzmu.
|
Mingus @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 14:33 |
Rowniez dziekuje za ten wpis. 23 v 2,3 mld .... subtelną pomyłka a jakie robi wrazenie. Ciekawe czy odszczeka to co napisał, delikatnie mowiac, o Prezydencie? Jeżeli ma odrobinę przyzwoitosci.
|
BTWSelena @orjan 31 stycznia 2026 14:23 |
| 31 stycznia 2026 14:41 |
Racja !-ta sentecja Tacyda "Cum ira sine studio" przydałaby się wszystkim redaktorom,a zwłaszcza der Onetowi sięgających po grozę zasiewanych wieści.Ale dla nich lepszy jest wytrych,a czasami łom,a nie klucz.
|
BTWSelena @BTWSelena 31 stycznia 2026 14:41 |
| 31 stycznia 2026 14:44 |
ps sorry "Tacyta" ,ech ta klawiatura jak się klepnie z błędem to "drukuje"
|
|
pirks @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 14:45 |
Pirks zauważył w komentarzu, że Pan prezydent Nawrocki w zeszłym wysłał list na uroczystości, ale wg. Niego to za mało.
Wagę i moc konstatacji Pana Ewarysta podkreślił sam Pan Stanisław stwierdzając autorytarnie, że i owszem, bez osobistego złożenia wieńca się nie liczy... I choć - jak zawsze - byłem pod ogromnym wrażeniem siły jego argumentów, przez chwilę miałem ochotę poprosić o rozwinięcie. Wtedy jednak przypomniałem sobie, że przecież jestem pamiętliwy i dyskusja z kimś, kto po rosyjsku wyzywa mnie od śmieci każąc wypierdalać, jest czymś, co zwyczajnie uwłacza, więc odpuściłem.
|
qwerty @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 15:02 |
Tam u tego ew... jestem zbanowany od poczatku jego wejścia na SN. Jeden z wielu siewców wirusa nienawiści. PiS to PiS tamto a on ma w małym palcu wiedzę o systemie- i o wszystkim. Pisuje też na innych też prosowieckich portalach. Ot, antykomunista z wędzarnią na działce.
|
qwerty @pirks 31 stycznia 2026 14:45 |
| 31 stycznia 2026 15:06 |
Byty panstwowe niektórzy starają się uczlowieczać. Jest to błąd podstawowy lub zła wola. Jak kiedyś pisałem -dopóki osobiście nie siadasz do gry z zawodowcem z np. kgb to lepiej się nie odzywaj- ja takie doświadczenie mam za sobą i naiwnym frajerom jest trudno to pojąć.
|
|
Alfatool @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 15:32 |
Witam w klubie. Nie odmówię sobie zapodania mojego tekstu.
https://betacool.szkolanawigatorow.pl/na-niedostepnych-skaach-mont-ewarystu
|
|
atelin @qwerty 31 stycznia 2026 15:02 |
| 31 stycznia 2026 15:52 |
Mnie też zbanował. Cóż, pozostaje mi być dumnym.
|
klon @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 15:55 |
Fajnie, że wyłapałeś "pomyłkę". :)
Spore jest grono wykuczonych, jak widzę. Znam jeszcze kilku nawigatorów, którzy o tym nie napisali.
ps. Przynależnośc do nieformalnej grupy traktuję, jak pochwałę.
|
|
stanislaw-orda @pirks 31 stycznia 2026 14:45 |
| 31 stycznia 2026 16:06 |
gwoli ścisłości ,
pomojszczik po rosyjsku to pomywacz, np. pomocnik w kuchni, a nie śmieci
|
BTWSelena @Alfatool 31 stycznia 2026 15:32 |
| 31 stycznia 2026 16:15 |
Oj tam ,niepomna rzestróg,aby nic nie pisać o genialnym tekście ,po przeczytaniu rzeknę ,że oczywiście taki jest.Pisze pan Wojciechu takim językiem,ze nie mogę się doczekac wydania tej książki o której pan wspomniał.Proszę pamiętać o mnie,bo pan wie ,że cierpliwość i łaska Boga ,który jest dla mnie tak dobry,ma coraz krótszą drogę.
|
ewaryst-fedorowicz @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 16:34 |
@ Gotoxy76
Nigdy nie komentuję cudzych tekstów - tu oczywiście wypada zrobić wyjątek, co też czynię
1/Po pierwsze dziękuję za wyłapanie mojego błędu w tekście o Ponarach.
Niesłusznie wymieniłem prezydenta Dudę w gronie tych prezydentów, którzy tam wieńca nie złozyli.
Zaraz to skoryguję.
A to, że Prezydent Nawrocki jako Prezydent wieńca tam nie złożył - to fakt.
2/Mój post na X jest z tego zródła:
https://www.gaz-system.pl/pl/dla-mediow/komunikaty-prasowe/2026/styczen/12-01-2026-rekordowy-rok-2025-w-gaz-system.html
3/Gaz System to strategiczna spółka Skarbu Państwa
4/Spółka ta przesłała 22,8 mld m sześc. gazu, w tym 2 mld m sześc. na eksport.
5/Za PRZESYŁ się płaci – wszystko jedno czy chodzi o gaz polski czy jakikolwiek inny
I pytanie o zapłatę jest jak najbardziej sensowne, biorąc pod uwagę skalę darmowego oddawania przez oba kolejne rządy Ukrainie wszelkich paliw (i nie tylko paliw)
6/Porównanie wolumenu gazu przesłanego Ukrainie do zużycia gazu w Polsce jest jak najbardziej sensowne, bo pokazuje skalę tego, gigantycznego transferu
7/ Teraz proponuję jedną z 2 możliwości:
albo Pan mnie też zablokuje - albo ja odblokuję Pana
Pozdrawaim,
EF
|
|
Gotoxy76 @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 16:46 |
Dziękuję wszystkim Państwu za komentarze, ja wiem ,że Państwo to pewnie wiedzieli lub się domyślali. Pisałem to do tych kilkunastu plusów u Pana Ewarysta.
|
|
Gotoxy76 @Alfatool 31 stycznia 2026 15:32 |
| 31 stycznia 2026 16:48 |
Czytałem chyba wszystkie Pana artykuły to m.in. dzięki Panu tu trafiłem ,ale wtedy jeszcze nie miałem konta to dam plusa teraz :)
|
|
Gotoxy76 @BTWSelena 31 stycznia 2026 16:15 |
| 31 stycznia 2026 16:49 |
Ja też
|
|
Gotoxy76 @stanislaw-orda 31 stycznia 2026 16:06 |
| 31 stycznia 2026 16:52 |
Dzięki za wyjaśnienie, choć moim zdaniem wyzwisk czy porywacz czy śmieć jest w internecie nadto i dobrze by było jakbyśmy ich chociaż tu unikali. Choć przyznaje, że raz nazwałem Pana JanaNiezbednego, Janem(Nie)zbędnym. Jeżeli poczyl się Pan urazony najmocniej przepraszam i obiecuje ,że już nie będę.
|
BTWSelena @Gotoxy76 31 stycznia 2026 16:49 |
| 31 stycznia 2026 17:07 |
Gotoxy76 - nie jesteś trollem.Ja to wogóle dziwię się blogerom jak są wrażliwi na dyskusje.Przeciez nikt nie jest doskonały.Jak widzę pan Ewaryst szanuje to miejsce na SN pisząc swoją uwagę.
|
|
Gotoxy76 @ewaryst-fedorowicz 31 stycznia 2026 16:34 |
| 31 stycznia 2026 17:08 |
Wszystkim się zdarzają pomylki, wiem ,że nie zrobił Pan tego intencjonalnie. Choć dzieli nas różnica zdań nie mam zamiaru Pana blokować. Podziękował Pan za wylapanie pomylki więc cała przyjemność po mojej stronie. Jeżeli będzie Pan tak miły mnie odblokować, również dziękuję.
Co do słuszności tematu Pana artyukulu zostawię to komentujacym u Pana. Jeżeli chodzi o Ukrainę to jak dobrze pamietam Szanowny Pan Gospodarz prosił kiedyś by nie podnosić tematu, więc to uszanuję. Bo stworzył tu najbardziej wartościowe miejsce w całym polskim internecie moim zdaniem.
|
|
Gotoxy76 @BTWSelena 31 stycznia 2026 17:07 |
| 31 stycznia 2026 17:10 |
Chodziło mi o to ,że też czekam na książkę Pana AlfaTolla :) Jego artykuły i wykłady na YT czyta się i słucha wyśmienicie.
|
|
stanislaw-orda @Gotoxy76 31 stycznia 2026 16:52 |
| 31 stycznia 2026 17:14 |
pirks scharakteryzował mnie (opisowo) jako głupka, ja zas odpowiedziałem mu na to, mniej więcej, adekwatnie.
Ale skoro chce obnosić się z urażoną godnością, to co ja mogę na to poradzić. Ale nawet gdybym mógł, to bym i tak nie zechciał.
Pomojszczik to rodzaj pracy, a ponoć żadna praca nie hańbi. Zupełnie co innego głupek. Czyż nie?
|
|
Gotoxy76 @stanislaw-orda 31 stycznia 2026 17:14 |
| 31 stycznia 2026 17:20 |
Myślę, że na którejś z konferencji Szanownego Pana Gospodarza znaleźli by Panowie wspólny język :)
|
ewaryst-fedorowicz @Gotoxy76 31 stycznia 2026 17:08 |
| 31 stycznia 2026 17:24 |
@Gotoxy76
Zrobione.
Jeszcze raz dziękuję za zwrócenie uwagi i pozdrawiam.
|
|
pirks @stanislaw-orda 31 stycznia 2026 17:14 |
| 31 stycznia 2026 18:15 |
pirks scharakteryzował mnie (opisowo) jako głupka, ja zas odpowiedziałem mu na to, mniej więcej, adekwatnie.
Czytanie w myślach (tzw. mind reading) to klasyczne zniekształcenie poznawcze. W pewnym - oczywiście uproszczeniu - polega na tym, że ktoś kpi z zachowania/sytuacji/wypowiedzi, a odbiorca przypisuje mu intencję oceny osoby jako takiej.
Zażartował z tego, co powiedziałem? Zatem uważa mnie za głupka! To wniosek bez dowodów, oparty na domyśle rodzaju: "Wiem, co on naprawdę o mnie myśli!”.
Dodajmy, że to nie musi być przewrażliwienie ani brak dystansu. Często to nadmierna czujność na ocenę albo doświadczenie spowodowane tym, że w przeszłości kpiny bywały poniżające. Dlatego umysł idzie na skróty: "kpina - ocena mnie”.
Swoją drogą to modelowy przypadek do pracy poznawczo-behawioralnej (CBT), gdyż:
1. Mamy konkretny bodziec - kpina, szyderstwo, ironia itp.
2. Automatyczną myśl - "Ma mnie za idiotę!", "On mną gardzi!" itp.
3. Emocje - wstyd, złość, upokorzenie itd. - oraz spowodowaną nimi - w przekonaniu doświadczającego tego stanu emocjonalnego jedynie słuszną i adekwatną - agresywną reakcję: "Pożałuje tego!" "Dam mu popalić!" "Odegram się!"
Ale skoro chce obnosić się z urażoną godnością, to co ja mogę na to poradzić.
Spokojnie, trochę się kryguję. Nie każdy może mnie obrazić.
|
|
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 31 stycznia 2026 16:06 |
| 31 stycznia 2026 18:35 |
A jaszczyk to skrzynka. Uważasz, że to jest tekst o pomywaczach?
|
|
gabriel-maciejewski @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 18:36 |
Bardzo dobrze, że pan to napisał. Ewaryst nie może tu sadzić takich gniotów korzystając z tego, że ja go nie czytam
|
|
stanislaw-orda @gabriel-maciejewski 31 stycznia 2026 18:35 |
| 31 stycznia 2026 20:09 |
Każdy moze przeczytać jak pirks scharakteryzował moje komentarze i jakie na ich podstawie wysnuł wnioski odnośnie autora tychże. Przecież wszystko to, póki co, jest do wglądu. Zapytaj go zatem, czy to był tekst o psychoanalizie komentatorów. A w szczególności jednego z nich.
|
|
gabriel-maciejewski @stanislaw-orda 31 stycznia 2026 20:09 |
| 31 stycznia 2026 20:26 |
Nie rozśmieszaj mnie, to że targacie się za fraki jest jedną z największych atrakcji dla was samych. I nie będę się do tego mieszał. Jak ci się nie podoba możesz nie korzystać. Pirks scharakteryzował tak, a ty śmak. A Ewaryst udaje głupka, bo go przyłapali na manipulacji. I pełną garścią korzysta z banów. Wiesz dlaczego? Bo może... I tego nie macie na żadnym innym portalu. Doradzam więc szacunek dla tego miejsca.
|
|
pirks @gabriel-maciejewski 31 stycznia 2026 20:26 |
| 31 stycznia 2026 20:52 |
"Nie rozśmieszaj mnie, to że targacie się za fraki jest jedną z największych atrakcji dla was samych."
Prepraszam, masz rację. Mogłem sobie już dawno odpuścić. To się już nie powtórzy.
|
|
OjciecDyrektor @Gotoxy76 |
| 31 stycznia 2026 22:21 |
Też jestem w klubie zbanowanych...:).
Ale myślę, że Ewaryst po prostu konkuruje z Bosonem na tym portalu...:). Obaj nie lubią krytyki. Mnie to nie przeszkadza - czytać ich nie muszę, więc się tylko śmieję.
Ewarysta na pewno to nie ruszy. On dostał order od Dudy, a my? Kim my jesteśmy? Nikim....:)
|
|
Kuldahrus @gabriel-maciejewski 31 stycznia 2026 18:36 |
| 1 lutego 2026 09:12 |
On tu sadzi takie gnioty od lat. Trochę się zmytigował jak napisałeś, że każdy kto będzie rozwalał portal przez wrzucanie gównianych treści wyleci bez prawa powrotu, ale ma tu kilka osób które nakręca tymi swoimi gniotami i nie może się przed tym powstrzymać.
No, ale wszyscy po prostu milczeli zgodnie z zasadą, że uwaga karmi trolla, no i żeby też nie zawracać ci głowy pierdołami.
|
|
pirks @Kuldahrus 1 lutego 2026 09:12 |
| 1 lutego 2026 11:48 |
Uderzający w Prezydenta tekst z wczoraj, który tym, że nie złożył osobiście wieńca w Ponarach "udowodnił", że przestrzega jakiejś zmowy milczenia w temacie tej zbrodni, to zwykła manipulacja pod tezę. Tak samo tłumaczenia w temacie przesyłu gazu do Ukrainy, gdy czarno na białym widać, że to insynuacje, też coś mówią o intencjach. Generalnie - szkoda gadać.
|
|
Kuldahrus @pirks 1 lutego 2026 11:48 |
| 2 lutego 2026 06:56 |
No tak. Dlatego przyjeliśmy na portalu strategię, że go po prostu olewamy.
Problem jest tylko taki, że jak ktoś nowy wejdzie na portal i trafi akurat na jego tekst to odbije się momentalnie bo pomyśli, że tu jest jakieś wariatkowo.
|
BTWSelena @Kuldahrus 2 lutego 2026 06:56 |
| 2 lutego 2026 07:40 |
Problem jest taki Kuldahrusie,że nie tylko dotyczy to tylko nowych.Codziennie we wszystkich mediach jest przewalanka w różne strony co Prezydent Nawrocki może ,a czego nie może ,więc i "starzy"bywalcy na SN ,taką kwestię podnoszą w różnych odsłonach. Niektórym pasuje,aby nic nie mógł --albo są przekonani ,że nie będzie mógł---zgodnie z przekazem władzy,która sobie jeszcze panuje. Więc jadą po bandzie,w zestawieniach "głębokiego"patriotyzmu,bo to trafia do przekonania złaknionych umysłów.
Przyznam się ,ze czasami się niecierpliwię,dlaczego Prezydent nie skorzysta z młota i kowadła,aby pokazać tym Czarzasto-podobnym -gdzie ich miejsce,bo z trudem znoszę te brednie.Myślę,że warto poczekać,bo co jeszcze mamy do stracenia?.
|
|
pirks @Kuldahrus 2 lutego 2026 06:56 |
| 2 lutego 2026 08:53 |
Problem jest tylko taki, że jak ktoś nowy wejdzie na portal i trafi akurat na jego tekst to odbije się momentalnie
Zgadzam się, że to jest problem.
|
|
pirks @BTWSelena 2 lutego 2026 07:40 |
| 2 lutego 2026 09:04 |
Problem jest taki Kuldahrusie,że nie tylko dotyczy to tylko nowych.Codziennie we wszystkich mediach jest przewalanka w różne strony co Prezydent Nawrocki może ,a czego nie może ,więc i "starzy"bywalcy na SN ,taką kwestię podnoszą w różnych odsłonach.
A tu problem jest moim zdaniem taki, że ci "starzy bywalcy" podnoszą tę kwestię nie tylko z góry założoną tezą, ale i na poziomie znanym właśnie z innych mediów.
|
|
Kuldahrus @BTWSelena 2 lutego 2026 07:40 |
| 2 lutego 2026 21:35 |
Tu nie chodzi o tekst o prezydencie, a o całokształt.